jueves, 19 de mayo de 2011

martes, 17 de mayo de 2011

Jornades i Congresos

VERNIA CARRASCO, Anna M. (2011) La lateralitat a la classe de llenguatge musical per potenciar les emocions en els adults. VII Jornades d’educació emocional. L’Educació musical en els mitjans de comunicació. Universitat de Barcelona. ICE. Barcelona 7-8 de abril
_____ (2011). L’educació musical per a adults i la seua repercussió. Aprendre des de la família i amb la família. I Congreso de Educación. Vila-real 12 - 13 de marzo, (paper).
____ (2010). Fornación musical para adultos. Una propuesta pedagógica. Educación No formal. 1º Congreso Internacional sobre aprendizaje a lo largo de la vida. La Universitat Jaume I , la Fundación Universidad-Empresa y el Servicio de Formación del Profesorado- CEFIRE de Castelló (Conselleria d'Educació). Cstellón 17-19 de junio
_____ (2010) Una música para cada momento. Experiencias musicales en el aula de lenguaje musical para adultos. Seminario Internacional de Investigación en Educación Musical. Tres jornadas de reflxión y debate académico sobre el estado actual de la investigación en educación musical. Madrid 24-26 de junio.
_____ (2010) El buzz como recurso pedagógico. Elaboración de un cuestionario sobre su aplicación a la trompeta. I Encuentro de profesores de Trompeta de la Comunidad Autónoma de Canarias. Festival internacional de Trompeta de Teror en coordinación con la Dirección General de Formación Profesional y Educación de Adultos del Gobierno de Canarias. 26 de julio de 2010.

Articles publicats

VERNIA, Anna M. (2006). Evolució dels instruments de vent metall a través del temps (I). ARTRES, 1
_____ (2006). Música, per què?. ARTRES, .2
_____ (2007). Evolució dels instruments de vent metall a través del temps (II). ARTRES, 4
_____ (2007). La rítmica dins...ARTRE, 5
_____ (2009). La rítmica com a mètode per a treballar l'assignatura de música de cambra. ARTRES, 9
_____ (2009) Breu història del jazz. Presència de la Trompeta. ARTRES, 10
_____ (2009). El buzz ( vibració dels llavis ), com a eina pedagògica en
l’aprenentatge de la trompeta. Conservatori.es, 8
_____ (2010) Andragogia o la formació musical d’adults. L’aprenentatge musical després de l’estabilitat. ARTRES, 13
_____ (2010). Sobre el llenguatge. Llenguatge musical vs. Llenguatge parlat.. Conservatori.es. No.9. La Vall d’Uixò. Conservatori Professional de Música Francesc Peñarroja
_____ (2010). Ensenyança - aprenentatge. Mètodes pedagògics, Conservatori.es, 10
_____ (2010). Formación musical para adultos. Una propuesta pedagógica. Educación no formal. Situación actual y perspectiva de futuro del aprendizaje permanente. Valencia: Diputación de Valencia, Centre de Recursos i educación continua (págs. 303-313)
_____ (2010). Música, a quina edat? Conservatori.es, 11.
_____ (2011). Aptitud musicals en els més menuts. Es poden potenciar?. Conservatori.es, 12
_____ (2011). El buzz como recurso pedagógico para mejorar en el registro y la resistencia en la práctica de la trompeta [online]. Madrid: Sul Ponticello, II época, n. 21, abr. 2011. Disponible en World Wide Web: . ISSN: 1697-6886

Datos personales

Mi foto
professora de trompeta

Giuliano Sommerhalder - Jolivet 2nd Trumpet Concerto - 2nd M

Seeing the buzz: A guide to the Asper Trumpet Mouthpiece Vizualizer

recursos musicals tic

Recursos musicals a la xarxa

Recursos informáticos en las escuelas de música

Xavier Alicart

mUsiK dAnI

Educació musical online

La Gruta

Clau de Si

Recursos didàctics_i_TIC

marina i el "bloc"

El blog de Josep

Barbara Pallares

Recursos Didàctics i TIC - Postgrau 2008-2009