_____ (2006). Música, per què?. ARTRES, .2
_____ (2007). Evolució dels instruments de vent metall a través del temps (II). ARTRES, 4
_____ (2007). La rítmica dins...ARTRE, 5
_____ (2009). La rítmica com a mètode per a treballar l'assignatura de música de cambra. ARTRES, 9
_____ (2009) Breu història del jazz. Presència de la Trompeta. ARTRES, 10
_____ (2009). El buzz ( vibració dels llavis ), com a eina pedagògica en
l’aprenentatge de la trompeta. Conservatori.es, 8
_____ (2010) Andragogia o la formació musical d’adults. L’aprenentatge musical després de l’estabilitat. ARTRES, 13
_____ (2010). Sobre el llenguatge. Llenguatge musical vs. Llenguatge parlat.. Conservatori.es. No.9. La Vall d’Uixò. Conservatori Professional de Música Francesc Peñarroja
_____ (2010). Ensenyança - aprenentatge. Mètodes pedagògics, Conservatori.es, 10
_____ (2010). Formación musical para adultos. Una propuesta pedagógica. Educación no formal. Situación actual y perspectiva de futuro del aprendizaje permanente. Valencia: Diputación de Valencia, Centre de Recursos i educación continua (págs. 303-313)
_____ (2010). Música, a quina edat? Conservatori.es, 11.
_____ (2011). Aptitud musicals en els més menuts. Es poden potenciar?. Conservatori.es, 12
_____ (2011). El buzz como recurso pedagógico para mejorar en el registro y la resistencia en la práctica de la trompeta [online]. Madrid: Sul Ponticello, II época, n. 21, abr. 2011. Disponible en World Wide Web:
No hay comentarios:
Publicar un comentario